سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















آسمان ابی

 

 

معطل

 مایی اگر نمی آیی! 

 

صدای پای ظهور از جاده همت ما بلند می شود

انتظار حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  احتضار وانفعال و پرواز در دنیای رویا وخیال نیست؛ همچــنین انتظار، ایستادن و پس رفتن و فقط ذکر گفتن ودعـا کردن نیست. در واقع انتــظار اندیشه، حرکت و تکاپوی هدفمند منتظر،برای قرب بسوی منتظر دل آشــنا وهمواره آماده ظهور است. انتظار واقعی کاستن از فاصله میان وضع موجود شرایط مطلوب انسان است. و این انتظار بسی سخت است و دشوار، اندیشه ای بلند می خواهد و اراده قوی، صلابت می خواهد وصبوری بسـیار، عزمی راسخ می طلـبد و گام های استوار، گذر از نا همواری ها دارد و عبور از پرتگاه ها، خستگی ها دارد و مشقت ها، جور ها دارد وملامت ها، فرازها دارد و نشیـب ها، وارستگی می خواهـد و تهذیب، آزادگــی می خواهد وتقرب به حق.

آری؛ امروز چون همیشه، هر که در اندیشه رنج انسان مسلمان وبشریت تحت ستم است، باید به راز طولانی شدن غیبت آن حضرت بیندیشد.

سرنـوشت ظهور آن حضـرت، بین دو دگرگــونی است، تغیــیر امر    باری تعالی در گرو تغییر ماست. اگر بخواهیم، تقدیر خدای متعال در کنار ماست؛ باید از سلطه بهانه ها، خودمان را رها کنیم، به راستی چه دلیلی بهتر از این که امام ما عمری به امتداد چند قرن دارد و هنوز تنهاست! یابن الحسن، کسی اگر که نداند، خدا که می داند فقط معطل مایی اگر نمی آیی!

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/5/27ساعت 10:5 صبح توسط میترابهار نظرات ( ) |

س

ـیــــنما در گرداب

(رویکرد جدید سینمای غرب)

سخنرانی آقای نادر طالب زاده* در مرکز تخصصی مهدویت

رسانه یکی از ابزارهایی است که دنیای غرب به وسیله آن در کشور های جهان سومی، به خصوص در کشورهای اسلامی نفوذ می کند. در بین رسانه ها تلویزیون، به ویژه سینما، نقش بسیار مهمی در ترویج ونهادینه سازی اهداف غرب، ایفا می کند.

درایت مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری بعد از پایان دفاع مقدس بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بیشترین تمرکز را داشته اند. از دیدگاه ایشان سلاح دشمن، دیگر توپ، تانک و موشک نیست. آنان با سلاح فرهنگ، سینما و رسانه جنـــگ جدیدی را بر علیه ما آغاز کرده اند. حساسیت ایشان به این موضوع بسیار جالب بود،چون هیچ مسئولی این حساسیت را تا آن موقع متوجه نشده بود.

فیلم 2012

یکی از جدید ترین آثار سینمای غرب در تحریف منجی گرایی،فیلم 2012 است، اینا فیلم را «رولند امریک» ساخته است. انتخاب اسم 2012 نیز برای جذب هر چه بیشتر مخاطب است. در این فیلم با بهترین تکنولوژی روز سینما سعی شده است پایان تاریخ به تصویر کشیده شود. طبق تقویم «مایاها» در سال2012 میلادی شمارش روزها صفر می شودو حیات این دنیایی رو به پایان می رود. از سوی دیگر منجمان تغییرات وضعی دیگری را در علم نجوم پیش بینی کرده اند. در این میان رسالت این فیلم ترساندن مردم جهان است که البته منافعی را برای آمریکا به همراه خواهد داشت. در این فیلم القا می شود که مغز نجات دهنده، «یهودی ها» هستند و عملیات اجرایی این نجات نیز توسط آمریکایی ها صورت می گیرد. دیالوگ های این فیلم، حتی به صورت مستقیم، نمادهای یهود را ترویج می کند.

فیلم سنگسار ثریا

این فیلم را، یک بهایی مقیم آمریکابه نا «سیروس نورسته» با بودجه سی میلیون دلاری صهیونیستها و تکنولوژی هالیوود در کشور اردن ساخته شده است.«فریدون صاحب جمع» که بهایی است در یک رمان تخیلی، داستان یک زن روستایی را می نویسد که ظالمانه سنگسار می شود. و همین ایده ای می شود برای هالیوود در ضربه زدن به اسلام. همکاری فکری بهائیت ویهودیت از یک سو وهمکاری سخت افزاری آمریکا از سوی دیگر،در ساخت این فیلم قابل تأمل به نظر می رسد. به مثال «مصائب مسیح» نقش اول بازیگر مرد این فیلم است.

هدف این فیلم تخریب روحانیت شیعه است، زیرا که غرب بیشترین ضربه را از روحانیت خورده است، بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران یک روحانی بود، حزب الله لبنان را هم یک روحانی پیرو ولایت فقیــه در ایــران رهبری می کند، آنان در جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب الله متوجه شدند قدرت این نهاد در شیــــعه از مجــهز ترین ارتش خاورمیانه نیز بیشتر است.

قدرت هالیوود بیشتر از پنتاگون!

هالیوود در پیشبرد اهداف استعماری غرب، کاری فراتر از پنتاگون و نیروهـــای نظامی انجام می دهد. اگر با موشک و بمب خانه و جان مردم را نشانه می گیرند، با سلاح جدید تهـاجم فرهنگی اعتقادات، ارزش و دین مردم، به ویژه جوانان را تخریب می کنند و به یقین سلاح جدیــد زیان بار تــر از بمب وموشک است. الان رسالت هالیوود زیر سؤال بردن انقلاب اسلامی، تفکر شیعی، روحانیت شیعه و منجی باوری است و در این راستا کوتاهی هم می کند و فیلم هایی نظیر «ارباب حلقه ها» و امثالش را می سازد.

جالب این که در یک برهه دیگر هالیوود برای ساخت فیلم هایش هدف داشت و آن بعد از تشکـــیل دولت غاصب اسرائیل بود. آنان برای تثبیت اسرائیل در منطقه پر هزینه ترین فیلم ها را ساختند که معروف ترین آن «ده فرمان» است.

کلام آخراینکه، این دشمنی جدی است وما دشمنانی داریم که می خواهـــند سر به تنمان نباشد. نباید ما و مسئولان کاری کنیم که موجب تشویق مـــزدوران آنها شود وباید دائما حرکات و برنامه های آنها را زیر نظر داشته و با انسجام ارگان ها و ارائه راهکارها و برنامه های صحیح و از روی بصیرت، بر هوشـــــیاری مردم مسلمان ایران افزود.

*. کارشناس سینما ورسانه


نوشته شده در چهارشنبه 89/5/27ساعت 10:2 صبح توسط میترابهار نظرات ( ) |


Design By : Pichak